Udaipur

De meest romantische stad van India heeft me te gast! Voor de tweede keer al, maar tijdens mijn eerste bezoek was ik zo druk dat erover bloggen er niet in zat. Dat doe ik dus nu maar, want Udaipur is een juweeltje. Een meer, dakterrassen, mooie hotels, leuke winkeltjes en diverse paleizen: ook de makers van Octopussy (een van de slechtste Bond-films) hadden ’t door: dit is bijzonder!
 
Voeg daarbij dat het weer heerlijk is en de keuken, als overal, prima, en u begrijpt dat ik deze blog kort houd. Ik ga weer naar buiten!

Eén reactie op “”

  1. Hi,Do you need advertising displays, screen advertisings, digital sign, digital signages and LCDs? Please go Here:www.amberdigital.com.hk(Amberdigital).we have explored and developed the international market with professionalism. We have built a widespread marketing network, and set up a capable management team dedicated to provide beyond-expectation services to our customers.
    amberdigital Contact Us
    website:www.amberdigital.com.hk
    alibaba:amberdigital.en.alibaba.com[hcbahafebjhhej]

Plaats een reactie