Anne en terug

Even snel want het is laat en ik ben moe en aangeschoten, geloof ik.
Dat is niet zo raar, want Anne, die ik meteen vanaf de airport belde (daar heb ik heb ik het overigens nog nooit zo druk gezien; rijen dik en ik moest een uur wachten voor ik door de paspoortcontrole  was – Libanezen komen ’s zomers naar huis, en  er wonen er meer buiten het land dan ín) had de rosé koud staan.
DJ Dimitri was een debacle; het was 1 juni en toen ging Hezbollah door de stad. Maar toch een leuke avond, nu.
Ze is weer op de radio, geloof ik. Gaat mij achterna, denk ik. Zij een lied, ik een praatje, aanstaande vrijdagnacht weer, -dus zaterdagochtend-, om 1.30u.
Ik laat het hier bij. Het is warm. Stakkers, in Nederland…
En tja, melden waard: Gré, Corine was jarig. Dit jaar stopt ze zéker met roken en drinken!

Plaats een reactie